NOTD: Nfu oh 65

Nadat ik jullie van de week al een prachtig holografisch lakje toonde, heb ik er vandaag weer eentje voor jullie;


Dit is het blauwe lakje uit de holo collectie van nfu oh en heeft het nummer 65 gekregen.
Deze blauwe beauty is dekkend in 2 laagjes, en ook dit lakje heb ik zonder basecoat aangebracht. Ik heb het eens geprobeerd met basecoat maar dat is echt onmogelijk!

Eigenlijk heb ik over dit lakje niet veel meer te zeggen dan wat ik al vertelde bij het roze lakje dat ik jullie van de week al liet zien.
Het is en blijft een prachtig lakje om naar te kijken, zowel het holografische effect als het flesje zijn beide prachtig!

10 thoughts on “NOTD: Nfu oh 65

Geef een reactie

