NOTD: Koninginnedag nagels

Nog heel eventjes en Nederland kleurt weer oranje, het is bijna koninginnedag!
Het feest waaraan (bijna) iedereen meedoet, en zelfs de buitenlandse mensen zijn dol op “ons” feestje.

Natuurlijk is het leuk om voor deze dag iets leuks te doen met je nagels. Ik heb ervoor gekozen om het simpel te houden het is tenslotte maar voor 1 dag;


Oranje is de kleur die je overal ziet op koninginnedag en tijdens een ek/wk voetbal.
Ik had nog een oranje lakje liggen van het afgelopen wk en besloot deze weer eens uit mijn stash te halen, op mijn ringvinger besloot ik een vlag te maken.
De vlag heb ik gemaakt met behulp van plakband, zodat de lijnen mooi strak zijn.. Nu is dat met de blauwe kleur niet helemaal gelukt, maar ach.

Voor deze koninginnedag nagels gebruikte ik;

  • Gosh 581 Orange drops
  • Catrice Lavender Breeze
  • Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans!
  • Catrice Caught On The Red Carpet
  • Plakband
  • Inm out the door topcoat

Wat dragen jullie met koninginnedag op je nagels?

6 thoughts on “NOTD: Koninginnedag nagels

Geef een reactie

