NOTD: Nfu oh 63

Zoals jullie gisteren al konden lezen hebben wij 6 nfu oh lakjes besteld bij viss.ee.
Gezien ik helemaal weg ben van holografische lakjes, besloot ik dan ook 2 holo lakjes te bestellen.
Vandaag heb ik voor nfu oh 63 voor jullie geswatcht.

Een prachtig roze holografisch lakje!
Ik heb aardig wat holo lakjes verzameld in mijn stash inmiddels, maar de lakjes van nfu oh springen er toch wel boven uit hoor qua holo effect!
Zelfs in gewoon licht is dit lakje al een een beauty opzich, in het zonlicht blijf je maar naar je nagels staren!

Ik heb bij dit lakje geen basecoat gebruikt, zonder basecoat is dit lakje prima aan te brengen en met 3 dunne laagjes was dit lakje dekkend.
Nfu oh lakjes hebben een vrij stevig kwastje wat ik persoonlijk erg prettig vond werken.  Wat ik wel erg jammer vind, is dat de lakjes van nfu oh geen namen maar nummers hebben. Ik vind namen toch altijd iets leuker voor een lakje en het helpt mij om het lakje beter te onthouden.

7 thoughts on “NOTD: Nfu oh 63

Geef een reactie

