Nfu oh haul

Na maanden te zitten kwijlen over foto’s van Nfu oh lakjes was het deze maand eindelijk zo ver. Carola en ik besloten onszelf te trakteren op een aantal lakjes. We zijn nu de trotse eigenaren van een aantal Nfu oh lakjes.

Na wat onderzoek te hebben gedaan naar verkooppunten van Nfu oh hebben we besloten om te bestellen bij viis. Deze had de goedkoopste prijzen. Op zaterdag hebben we besteld en op donderdag waren ze al binnen. Dus de verzending was echt super snel!

Zelf heb ik de volgende drie lakjes gekocht: 38, 54 en 56. Allemaal flakies. Flakies vind ik echt super mooi en het zijn mijn eerste! Dus bestelde ik een aantal verschillende kleuren.

Carola wilde graag de holografische lakken uitproberen, daarom heeft zij gekozen voor: 63, 65 en 37.

Deze lakken hebben we voor 8,50 gekocht bij viis.ee.

4 thoughts on “Nfu oh haul

Geef een reactie

