NOTD: Absolutely Chinchilly

Afgelopen november kwam Catrice al met 3 nieuwe lakjes in hun collectie, toen ik de foto’s van absolutely chinchilly zag wist ik ook direct dat ik dit lakje aan mijn stash zou toevoegen.
Toen ik dit lakje eenmaal in mijn bezit had, viel het mij eigenlijk een beetje tegen. Ik wist niet of ik dit lakje wel zo mooi vond, eigenlijk vond ik Clayton My Hero mooier.
Nu is mijn mening over dit prachtige lakje bijgesteld en behoort het zelfs tot een van mijn favoriete lakjes!

Absolutely Chinchilli is een apart kleurtje, het is niet echt bruin maar ook niet echt zand-kleurig.
Het is een prachtig kleurtje wat eigenlijk overal wel bij past.
Nu het echter buiten wat mooier weer wordt pak ik toch sneller wat opvallendere kleurtjes, al blijft Absolutely Chinchilly een prachtig lakje.
Dit lakje is dekkend in 2 laagjes, en door het brede kwastje is het makkelijk aan te brengen.
De droogtijd is wat we gewend zijn van Catrice en met een sneldrogende topcoat is dit lakje zo droog.

7 thoughts on “NOTD: Absolutely Chinchilly

  1. Pingback: Tamara’s stash deel 1 « a1001addictions

Geef een reactie

