Pasen nailart

Aangezien het bijna Pasen is, leek het me leuk om een nailart te doen. Ik was een beetje inspiratieloos, dus ging ik op youtube filmpjes zoeken. Uiteindelijk kwam ik dit filmpje tegen en besloot ik het kuiken ervan te maken.

Als basis gebruikte ik Lemon icecream van Barry m. Ook heb ik Lavender breeze en I scream peach van Catrice gebruikt. De ogen heb ik gezet met zwarte stempellak van konad.

Deze nailart is redelijk makkelijk om te maken, maar geeft toch een leuk effect. Ik begon met de zigzag lijntjes voor de eierschaal. Ik heb deze gewoon met het nagellak kwastje gezet. Daarna heb ik met een dotting tool twee zwarte stipjes gezet voor de ogen. Ook het snaveltje heb ik met het dotting tool gezet. Als laatst heb ik op m’n andere nagels nog willekeurige stippen gezet.

Doen jullie nailart voor Pasen?

5 thoughts on “Pasen nailart

Geef een reactie

