Review; etos oog en lip reinigingslotion

Mascara verwijderen is voor mij altijd een probleem geweest. Heel vaak werd ik s ochtends nog wakker met panda ogen. Hierdoor heb ik al veel verschillende removers uit geprobeerd, maar geen van allen vond ik echt geweldig. Toen ik bij de etos was, besloot ik een remover van etos te proberen.

Hoe ziet het er uit;
Etos oog & lip reinigingslotion is een gescheiden lotion voor de normale en gemengde huid. 

Hoe gebruik je het;
Eerst moet je goed schudden voor je de reinigingslotion kan gebruiken. Het mengt echter heel snel, 3 keer schudden is al genoeg. Daarna kan het aangebracht worden op een watje. Met dit watje kan over de ogen worden gegaan om de mascara te verwijderen.

Hoe voelt het;
Op je ogen voelt het een beetje olie achtig aan. Ik vind het zelf wel prettig voelen en hij laat geen olie laagje achter op de huid. Hij verwijdert de mascara goed en verzorgt de huid ook nog. Doordat het een beetje olie achtig is, zal het je wimpers niet uitdrogen. Mijn huid voelt niet trekkerig aan nadat ik het product gebruikt heb.

Zelf ben ik erg tevreden over deze oogreiningslotion van de etos. Hij doet z’n werk goed, verwijdert alle mascara en verzorgt m’n wimpers. Ik heb zelfs al een tweede fles gekocht!

Etos oog & lip reiniger kost €3,69 en is te koop bij de etos.

5 thoughts on “Review; etos oog en lip reinigingslotion

Geef een reactie

