Opgemaakt; Andrelon versterkend masker perfecte puntjes

“Als je net naar de kapper bent geweest, wil je daar zo lang mogelijk plezier van houden. Helaas slijten haarpunten vaak weer snel en dat geeft meteen een pluizig en dof effect. Dit krachtige masker versterkt je haar en geeft extra voeding aan de haarpunten. De rijke samenstelling met krachtige calcium, zorgt ervoor dat je haar veel minder snel splijt. Zo blijft het er gezond uitzien. Resultaat: mooi haar, helemaal tot in de puntjes.”

Vandaag weer een opgemaakt artikel voor jullie.
Dit keer heb ik een haarmasker van Andrelon opgemaakt.
Omdat ik best wel lang haar heb, en lang haar in de punten vaak splijt, leek het perfecte puntjes masker mij erg fijn. Het masker belooft er voor te zorgen dat het haar in de punten minder snel splijt.

Hoe ziet het er uit?
Het masker zit in een pot, met paarse deksel. Erg andrelon dus.
Je moet het masker er dus met je vingers uithalen, wat ik eigenlijk niet heel praktisch vind. Een fles was waarschijnlijk handiger geweest, zodat er geen water bij het product komt.
De pot bevat 250 milliliter.

Hoe voelt het?
Het haar masker is wit en ruikt vrij zoet. Heerlijk!
Het heeft een romige structuur en laat zich gemakkelijk over je haar verdelen.
Wanneer je het masker uitspoelt merk je direct dat dit product je haar voedt, het voelt heerlijk zacht aan en is makkelijk uit te borstelen. Klitten verdwijnen als sneeuw voor de zon en dat is een fijne bijkomstigheid!
Het masker geeft je haar glans en een heerlijke geur.

Maar of het nou ook echt voor minder gespleten punten zorgt? Nee, ik heb niet het idee dat mijn punten minder snel splijten door gebruik van dit masker.

Wat ik erg onhandig vond bij dit product is dat er nergens op de verpakking vermeld staat hoe je het precies moet gebruiken, dit is zeker een nadeel!

Duurzaamheid van het product;
Je hoeft dit masker niet bij iedere wasbeurt te gebruiken, waardoor je toch al gauw wat langer met een product doet. Ongeveer 1x in de week/2 weken is voldoende.
Doordat het product makkelijk uitsmeert over het haar, is het vrij zuinig in gebruik.

Zou ik dit product opnieuw kopen?
Ondanks dat het niet echt doet wat het belooft, vind ik het wel een fijn product.
De geur is lekker zoet, het voedt mijn haar en het geeft mijn haar glans. Ik zou dit product zeker opnieuw kopen.

Andrelon versterkend masker is te koop voor €4,99, en maakt deel uit van de perfecte puntjes lijn. Je kunt dit product gewoon bij de drogist vinden.

7 thoughts on “Opgemaakt; Andrelon versterkend masker perfecte puntjes

  1. mhh toch maar eens een keer halen dan. Ik had wel een hele goeide die tegen puntjes helpt maar mijn haar word er donkerder van in de zon omdat er olie in zit ;o raar, maar waar.

Geef een reactie

