Plakband nailart

Een van de blogs, die ik volg, is die van Erika. Ze doet echt fantastische dingen met plakband. Ik was heel erg benieuwd hoe het precies werkte en of het echt zo makkelijk was als het eruit zag. Je kan er namelijk leuke designs mee maken. Dus besloot ik om het ook eens te proberen.

Als basis gebruikt ik Midnight mission van China glaze. Ik knipte een plakbandje, deed het op m’n nagel en ging er met Color Club Worth the risque overheen. Al gauw merkte ik dat mijn plakband niet echt geweldig was. Het scheurt namelijk nogal makkelijk en het werkte dus niet heel goed. Ook moet je goed letten op het feit dat er dus nagellak op het plakbandje zit (mijn andere hand zat helemaal onder de nagellak hierdoor).

Over het algemeen vind ik het wel een leuk design geworden. Ik ga zeker nog wat meer plakband gebruiken.

14 thoughts on “Plakband nailart

  1. wauuw dat heb ik echt nog nooit gezien, is echt zo mooi. en nog best makkelijk om te maken. ik ga het denk ik ook een keertje proberen 😉

    over je comment; oke dankje, dat review komt er binnenkort zeker weten aan. xoxo

Geef een reactie

