NOTD: Shanghai red

Vandaag is rood…

Een poosje terug kreeg ik dit rode lakje kado, en ondanks dat ik eigenlijk niet echt van rode lakjes hou vond ik dit lakje toch wel de moeite om met jullie te delen.
Shanghai red is een mooi rood kleurtje met een subtiele gouden shimmer erin, welke je pas echt goed ziet wanneer de zon er op schijnt.

Ik had wel een beetje moeite met lakken, waarschijnlijk doordat het kwastje een beetje scheef stond.
In twee dunne laagjes is dit lakje perfect dekkend, ook de droogtijd was verrassend snel!
Ik heb even wat rond gesnuffeld en kwam er achter dat dit lakje voor maar 1 euro te verkrijgen is! Dat is nog eens het allerleukste aan dit lakje.

Ik vond het leuk om nog een subtiele nailart aan te brengen op dit lakje, en koos ervoor om alleen op mijn ringvinger te stempelen.
Helaas pakte de witte lak net niet alle stukjes van de stempel, maar dat nam ik maar op de koop toe.

Ik heb gestempeld met imageplate m36 en m54 en gebruikte witte, gele en groene konad stempellakken.

4 thoughts on “NOTD: Shanghai red

Geef een reactie

