NOTD: Lemon Ice Cream

Gele nagellak heeft lange tijd ontbroken in mijn stash. Om de een of andere reden, vind ik het niet zo. Ik draag het nou eenmaal niet vaak. Toen ik in Londen was, besloot ik echter dat het tijd was om hier verandering in te brengen. Na een dag van extreem veel lopen heb ik mezelf beloond met een geel lakje van Barry m.

Lemon ice cream is een geel creme lakje van Barry m. Hierboven draag ik twee laagjes. Barry m vind ik wel een fijn merk. De kleurtjes hebben vaak 2 laagjes nodig en ook het aanbrengen gaat prima. Het kleurtje zelf vind ik wel mooi. Toch zou ik het waarschijnlijk niet dragen zonder nail art. Ik vind het bij mijn bleke huid namelijk niet echt super staan. Met crackle erover vind ik het wel heel leuk.

Wat vinden jullie van gele nagellak?

7 thoughts on “NOTD: Lemon Ice Cream

  1. Pingback: Tamara’s stash deel 3 « a1001addictions

Geef een reactie

