Nageldroger

Afgelopen december kreeg ik van de sint een nageldroger.
Dit rode bolletje zou ervoor moeten zorgen dat de nagellak sneller droogt.

Uiteraard heb ik deze nageldroger voor jullie getest.

Hoe ziet het er uit?
De nageldroger is een rood rond bolletje, met een opening waar je je vingers op kunt leggen.
Het doet me eigenlijk wel een beetje aan een appel denken.
Zodra je je vingers in de opening legt en ietsjes duwt, komt er een koude lucht stroom uit.
Deze koude luchtstroom zorgt ervoor dat je nagellak sneller droogt.
Onder op de nageldroger zit een klepje, hierin gaan 2 aa batterijen.

Wat belooft het?
Deze gadget zorgt ervoor dat je nagellak sneller droog is.

Nu,, een paar maanden later,, moet ik eigenlijk bekennen dat ik dit rode bolletje eigenlijk maar 1 of 2keer gebruikt hebt.
Ik ben er gewoon niet zo’n fan van.
De koude lucht op mijn vingers vond ik niet zo fantastisch, gezien ik bijna altijd koude handen heb en dit het alleen maar erger maakte.
Ook kreeg ik niet echt het idee dat mijn nagellak er echt sneller door droogt, het heeft inm out the door in ieder geval niet overtroffen.

Het is een leuk hebbedingetje, leuk om te krijgen of te geven. Maar verwacht zeker geen wonderen.
Het rode bolletje staat wel leuk bij mijn nagellak verzameling.

9 thoughts on “Nageldroger

  1. Hoi, ik heb laatst zo’n ding gekregen maar hij doet dus niks. Weet iemand hoe je dit ding werkende krijgt (ja ik heb goede volle batterijen op de goede plaats erin) en ik weet ook dat je op dat palletje moet drukken maar hij doet dus niks :S

Geef een reactie

