Poison my konad

Vandaag had ik weer eens zin om mijn konad spullen te voorschijn te halen. Ik had zin om een schattig design te maken en haalde image plate m3 te voorschijn.

Als basislak heb ik Poison me, Poison you van Catrice gebruikt. Op image plate m3 staan twee strikjes, een kleine en een grotere. Ik besloot ze allebei in twee kleuren te gebruiken. Volkomen willekeurig heb ik de strikjes met witte konad stempellak en Let’s Mauve on van Catrice. Let’s mauve on viel iets donkerder uit dan ik verwacht had, maar het effect vind ik wel leuk.

 

Wat is jullie favoriete konad image plate?

9 thoughts on “Poison my konad

Geef een reactie

