NOTD: You belong to me

Ook essence kwam met een nieuwe nagellak collectie, hoera!
Eigenlijk moet ik heel eerlijk bekennen dat ik tot voorkort nog geen enkel essence lakje in mijn bezit had, dit kwam ook mede door een slechte ervaring met de oranje color&go lak vorig jaar zo rond koninginnedag.
Toen ik de nieuwe essence collectie in het schap zag staan besloot ik de color&go lakjes een nieuwe kans te geven en nam twee van deze lakjes mee.
Vandaag laat ik jullie You belong to me zien, een creme-lakje dat tussen blauw en groen in zit;
Ik vind het een erg leuk kleurtje! Het kleurtje deed me dan ook erg denken aan am i blue or green, welke Tamara van de week voor jullie heeft geswatcht.
Wij gaan deze twee lakjes nog eens kritisch met elkaar vergelijken, en zullen jullie dan vertellen of deze lakjes dupes zijn van elkaar.

Maar heeft essence mij nu overtuigd?
Ik moet zeggen dat de formule van dit lakje een stuk beter was dan van het oranje lakje wat ik vorig jaar probeerde.
Toch moest ik heel erg wennen aan de kleine dop en de brede kwast. Ik had toch nog een beetje moeite met lakken. Mijn voorkeur gaat uit naar een iets bredere dop, zodat deze wat makkelijker vasthoudt.
Het lakje was wel vrij snel droog en met inm out the door topcoat heeft dit lakje een prachtige glans.
You belong to me is een heerlijk vrolijk kleurtje, terwijl ik dit lakje droeg heb ik ook veel complimentjes er over gehad. Dat is natuurlijk altijd fijn om te horen!

5 thoughts on “NOTD: You belong to me

  1. Heel gaaf kleurtje doet me ook heel erg denken aan P2 590 Who cares, had ze in de winkel vergeleken. Maar vind zulke kleurtjes echt heel mooi.

  2. Ik heb m, na deze NOTD te lezen, meteen gehaald! Ik ben er alleen niet zo tevreden over… Oke, I ❤ de kleur, maar dat is t dan ook.Hij was pas mooi dekkend na 3 laagjes en nu nog ziet ie er streperig uit, en zelfs met top & base coat ging hij al na 2 dagen vreselijk chippen. Met de andere colour & go lakjes had ik di juist niet! Daarbij was de lak al na 2 laagjes dekkend en mooi en bleef na 3 dagen zonder top coat nog mooi zitten. Misschien ligt t aan mijn nagels?

    • Wat jammer dat dit lakje qua formule tegen valt bij jou!
      Waren de laagjes tussendoor wel goed gedroogd?
      Ik heb geen idee hoe het komt, misschien ligt het inderdaad aan je nagels..
      Wel jammer want het is een ontzettend leuk kleurtje!

Geef een reactie

