review; Lush massage bar

In Londen kwam ik voor het eerst in een Lush winkel. Ik had alleen veel gehoord over de Lemony Flutter van Lush en die wilde ik dan ook graag halen. Eenmaal in de winkel kwam er al snel een meisje om ons te helpen. Ze vertelde zo enthousiast over de producten van Lush dat ik uiteindelijk ook een massage bar heb gekocht. Achteraf ben ik er super blij mee! Ik heb de soft coeur massage bar.

 

Wat zegt lush over;

Wie voor de heerlijke mix van honing en cacao van The Soft Coeur gaat, moet niet bang zijn om een dirty side van zichzelf te ontdekken. Want het zou toch eeuwig zonde zijn, dat je niet even probeert hoe het smaakt. Klinkt je dat niet spannend in de oren? Zo ja, dan is deze Massage Bar iets voor jou. Goed voor je huid, geweldig om te gebruiken en een heerlijk plakkerige bedoening. Wel even handdoeken over je lakens leggen! Deze massagebar wordt niet voor niets The Honey Mooner genoemd!

 

Hoe ziet het eruit;

Soft coeur is in een vorm van een hartje met een stuk chocolade in het midden. Massage bars zijn er in allerlei soorten en maten.

 

Ingredienten;

Cocoa Butter (Theobroma cacao), Shea Butter (Butyrospermum parkii), Honey (Mel), Cocoa Powder (Theobroma cacao), Perfume, Almond Oil (Prunus dulcis), Glycerine, Sweet Orange Oil (Citrus dulcis), Bergamot Oil (Citrus bergamia), *Limonene, *Linalool, Benzyl Benzoate.

Komen van nature voor in essentiële oliën.

Hoe gebruik je het;

De massage bar kan direct op de huid aangebracht worden. Door de warmte van de huid komt er een olie-achtige substantie van de massage bar af. Deze olie kan je dan verder in masseren. 

Hoe voelt het;

Er komt vrij veel olie van de massage bar af. Wees dus voorzicht met hoevaak je met de bar over je huid heen gaat. Je hebt niet zo heel veel nodig. Het voelt aan als olie en trekt redelijk snel in als je er niet teveel van gebruikt. Helaas geeft het chocolade in de soft coeur bar ook echt bruin op de huid af. Dit vind ik persoonlijk niet echt lekker en daarom gebruik ik de zijkanten waar het bruine niet zit om me mee in te smeren.

 

Pluspunten;

+ Er zijn veel verschillende geuren.

+ Niet op dieren getest.

+ Geen verpakkingsresten.

+ Redelijk hoeveelheid.

 

Minpunten;

– Vrij prijzig.

– In de soft coeur zit bruine chocolade, die afgeeft op de huid.

– De geur kan overheersend worden.

 

De massage bars zijn te koop bij Lush. De soft coeur kost €7,95. Ik ga de soft coeur massage bar niet nog een keertje kopen. Wel wil ik graag een andere massage bar proberen!

 

2 thoughts on “review; Lush massage bar

Geef een reactie

