NOTD: Up In The Air

Up In The Air, eindelijk heb ik dit lakje in mijn bezit.
Al vanaf het moment dat ik persfoto’s van de nieuwe catrice collectie had gezien, wist ik dat ik dit lakje hoe dan ook moest hebben!
Up In the Air is een heerlijk lakje voor de lente/zomer, en zoals de naam al doet vermoeden heeft het lakje de blauwe kleur van een strakblauwe lucht op een mooie zomer dag.

Prachtig kleurtje toch?
De droogtijd van dit lakje is goed, eigenlijk wel wat we gewend zijn van catrice lakjes.
Ik was een beetje te ongeduldig, vandaar het deukje op mn pink.
Het lakje dekt ook goed, in 1 laagje is het lakje bijna geheel dekkend. Nu lak ik zelf vrij dunne laagjes, dus heb ik er nog een tweede laagje over aangebracht, net zoals de dop mij aanraadde šŸ˜‰

Ik vond het leuk om dit lakje nog een beetje te versieren, en haalde de tattoo boekjes tevoorschijn welke ik laatst bij de action gehaald had.
Ik koos hier het plaatje van een vlindertje uit, knipte m op maat en legde hem op mijn nagel.
Vervolgens lakte ik er nog 2 laagjes inm over heen en was dit het resultaat.

 

 

 

 

 

 

Voor een eerste keer vond ik het nog best goed gelukt, ik ga hier zeker nog meer mee oefenen.
Dit is een erg simpele en leuke manier op je nagels wat op te vrolijken.

Gebruiken jullie wel eens tattoos om je nagels mee te versieren?

8 thoughts on “NOTD: Up In The Air

  1. Pingback: Tamara’s stash deel 1 « a1001addictions

  2. Pingback: Nageltattoo « a1001addictions

Geef een reactie

