Ebay

Ik houd echt van ebay! Er is zoveel leuks te vinden daar. Ze hebben echt alles en vaak is het nog veel goedkoper dan hier. Ik vind het echt leuk om ebay af te struinen naar koopjes. Vandaag wil ik een aantal dingen die ik gekocht heb op ebay met jullie delen.

Ik had een pomp dispenser gezien in een filmpje en het leek me super handig! Voor twee dispensers heb ik $3.18 betaald. De verkoper is bidbeauty en hij heeft nog meer nail art spulletjes!

Lange tijd zat ik te twijfelen of ik een klokjes ketting wilde. Deze was in de aanbieding en daarom kon ik de verleiding niet weerstaan. Deze ketting kostte me in totaal $3.58 en de verkoper is lilyyangstore.

Ik ben eigenlijk altijd wel op zoek naar leuke oorbellen. Helaas slaag ik er niet al te vaak in om iets leuks te vinden. Op ebay zijn er zoveel oorbellen, dat ik eens wilde proberen of de kwaliteit ook een beetje goed was. Uiteindelijk kocht ik deze oorbellen in de vorm van een blaadje voor $2.00 bij Emilyalice9

Ik heb ook nog 10 doorzichtige nagelwielen besteld. Aangezien ik nu toch wel redelijk wat lakjes heb, lijkt het me handig om alle kleuren op een wiel te hebben. Deze 10 nagelwielen kostte $3.76 bij easiest123.buy. De wielen heb ik nog niet binnen gekregen en ik kan dus ook niks zeggen over de kwaliteit hiervan.

Ik heb hele goede ervaringen met ebay. Alles wat ik besteld heb is aangekomen en het zag er allemaal goed uit.

Hebben jullie wel eens iets besteld op ebay?

5 thoughts on “Ebay

Geef een reactie

