NOTD: Spin me round

Al een tijdje heb ik een grote liefde voor holografische lakjes, toen ik hoorde dat enchantra nog enkele lakjes van de kaleidoscope collectie van China Glaze verkocht bedacht ik mij ook geen moment en bestelde gelijk dit prachtige lakje!

Nu de lente zon zich steeds meer laat zien vind ik het heerlijk om holo lakjes te dragen, prachtig in het zonnetje! Ik blijf maar naar mijn nagels kijken.
De lakjes uit de kaleidoscope hebben een iets subtieler holo effect dan de lakjes uit bijvoorbeeld de OMG collectie.
Toch vind ik dit lakje er zeker niet minder mooi om.
Holo lakjes staan er een beetje bekend om dat ze lastig aanbrengen en zonder, of met speciale basecoat makkelijker aan te brengen zijn.
Ik had hier met spin me round eigenlijk helemaal geen last van, ik heb het lakje dan ook gewoon over mijn knoflook basecoat aangebracht.
Op deze foto draag ik 2 laagjes, de droogtijd van holo lakjes is echt ongelooflijk snel. Wanneer je snel je nagels wilt lakken voordat je weg moet kies dan een holo lakje, deze zijn zo droog.

Ook in de schaduw is dit lakje prachtig, het is een subtiel lakje waardoor het lakje eigenlijk gewoon altijd draagbaar is.

Tot slot nog een wat wazige foto waarbij je wel heel goed het holo effect in dit lakje ziet;
Is het geen beauty?

Helaas zijn de lakjes uit de kaleidoscope collectie nog erg moeilijk te verkrijgen, graag zou ik uit de collectie ook nog Let’s do it in 3d willen hebben.
Wie weet kom ik dit lakje nog eens tegen op ebay.

Zijn jullie ook zo dol op holografische lakjes?

7 thoughts on “NOTD: Spin me round

  1. Super mooi kleurtje. Ik vind holo lakjes die mooiste lakjes die er zijn ❤

    Ik kan jullie niet volgen met google (heb geen bloglovin) dus heb jullie maar ff ook op me blogroll gezet, kan ik makkelijk zien als jullie iets nieuws hebben 😉

  2. Pingback: In mijn toilettas op vakantie; | a1001addictions

  3. Pingback: Carola’s stash; China Glaze | a1001addictions

Geef een reactie

