NOTD: Am I blue or green?

Vandaag heb ik een nieuw lakje van Catrice voor jullie. Am I blue or green? is een heel toepasselijk naam voor dit lakje. Het ene moment lijkt het groen, het andere moment lijkt het blauw. Toch neigt de kleur meer naar de blauwe kant.

Zoals hier te zien is, is de lak echt blauw. Hij is wel net zo fel als op de foto. Carola merkte zelfs op dat het licht zou geven in het donker. In twee lagen is de lak helemaal dekkend. Op bovenstaande foto’s heb ik ook geen topcoat gebruikt.

Toen heb ik als nailart nog met wit Hello Kitty op m’n ringvinger gestempeld. Om het af te maken heb ik nog een roze rhinestone in het strikje van Hello Kitty geplaatst.

8 thoughts on “NOTD: Am I blue or green?

  1. Pingback: Tamara’s stash deel 1 « a1001addictions

  2. Pingback: NOTD: You belong to me « a1001addictions

Geef een reactie

