NOTD: Where’s the party?

Tot mijn grote verbazing stonden de nieuwe lakken van Essence en Catrice al snel in de schappen. Zoals jullie al gezien hebben, hebben we daar dankbaar gebruik van gemaakt en verlieten we de winkel met een aantal lakken. Als eerste wilde ik graag Where’s the party van Essence uitproberen en die laat ik vandaag dan ook zien.

Where’s the Party? is een duochrome lakje met voornamelijk paars en groentinten erin. In het flesje is op deze foto erg goed te zien hoe duochrome dit lakje nou eigenlijk is.

Bovenstaande foto’s laten duidelijk zien dat dit lakje echt heel erg duochrome is. In het ene licht paars, in het andere licht groen. Zelfs jongens viel het op en dat wil wel wat zeggen.

Dit lakje heeft een goede dekking met twee laagjes en de droogtijd is ook goed. Hoewel ik niet zo van paars houd, vind ik dit lakje echt schitterend. Het is echt een prachtig lakje en ik heb er ook veel complimentjes over gekregen.

Ik heb dit lakje voor €1,29 gekocht bij de kruidvat.

7 thoughts on “NOTD: Where’s the party?

  1. woehoeeh ik heb hem ook! Ik heb dit kleurtje ook van catrice althans hij lijk hetzelfde maar toch vind ik hem van essence mooier en die is ook nog goedkoper!

  2. Pingback: Tamara’s stash deel 3 « a1001addictions

Geef een reactie

