Shoplog; Action, Sephora, Kruidvat

Met alle leuke acties van de laatste tijd kon ik het natuurlijk niet laten om ook eventjes te gaan shoppen…
Laten we beginnen met de actie van de sephora, zo’n beetje de meest besproken actie in de blogwereld van de afgelopen twee weken. Op bijna elke blog vind je hier wel een shoplogje over, maarja 3 producten voor 10 euro is natuurlijk ook geen geld!
Bij de sephora kocht ik de matifying compact powder in de kleur warm beige, een blush in de kleur bronze sensation nr 8 en een oogschaduw in de kleur choco excess nr 19. Normaal zijn deze producten al over de 10 euro per stuk, een enorm leuke actie dus.
Ook kocht ik nog 3 maal smoothing primer, niet alle drie voor mijzelf hoor 😉

Vervolgens ging ik naar de action, ik had op internet wat gelezen over de maskers die ze daar verkochten en besloot ze zelf ook eens te testen. Deze masker doekjes kosten €1.30 voor 8 stuks. Voor dit prijsje kon ik ze natuurlijk niet laten liggen na alle goede reviews die ik hier over had gelezen.
Ook had ik wat gelezen over plak tatoeages welke je ook voor een nailart zou kunnen gebruiken, dus nam ik drie boekjes mee. Genoeg om eventjes mee te kunnen oefenen dus!

Ook de kruidvat kwam de afgelopen week met een leuke actie; Stapelkorting!
Hoe meer producten je kocht, hoe meer korting.. en met de nieuwe collecties van essence en catrice kon dit haast niet beter gepland worden!
Kijk mee naar wat wij kochten;

In totaal 13 lakjes;
2x Essence Nr. 43 Where is the party?
1x Essence Nr, 53 You belong to me
1x Essence matt topcoat
1x Essence Nr. 05 Berlin story uit de i love berlin collectie
2x Catrice Nr. 480 Miss Piggy Reloaded
2x Catrice Nr. 530 Up In The Air
2x Catrice Nr. 310 I See Through You
1x Catrice Nr. 440 I Wear My Sunglasses At Night
1x Catrice Nr 540 Am I Blue Or Green?

Uiteindelijk valt het allemaal nog wel mee met wat we gekocht hebben, in totaal waren we iets van €16,- kwijt voor al deze lakjes.
Ik wil nog wel wat meer kleurtjes van deze collectie, maar voorlopig zijn ze nog niet uit het assortiment dus dat kan nog wel eventjes wachten.

Van welke producten/lakjes willen jullie graag een review/swatch zien?

7 thoughts on “Shoplog; Action, Sephora, Kruidvat

  1. Heel erg leuk. Ik moet ook nog van alles halen. Ik ben benieuwd naar de reviews en swatches.
    Mooie layout trouwens. Prachtig
    Liefs, xxxxx

Geef een reactie

