NOTD: Go go pink

Nu het buiten langzaam aan weer wat beter wordt en we de eerste mooie lente dagen alweer gehad hebben, krijg ik steeds meer zin om vrolijke kleurtjes nagellak te dragen.

Go go pink van china glaze is een licht roze lakje. Het is een creme lakje, wat betekend dat er dus geen shimmer o.i.d. inzit.
Ik maakte deze foto na een dagje werken, en kijk eens hoe mooi de lak er nog opzit?
Ik heb niet eens tipwear!

Ik draag drie laagjes go go pink, dat heeft dit lakje ook zeker nodig!
Doordat dit lakje erg licht is, is de dekking ook niet optimaal.
Wil je dat dit lakje wat sneller dekt, dan zou je er bijvoorbeeld een laagje wit onder kunnen doen.
De droogtijd van dit lakje was te vergelijken met andere lakjes van China Glaze, niet overdreven lang dus. Toch gebruikte ik mijn sneldrogende topcoat, ik kan nou  eenmaal niet meer zonder 😉

Go go pink is een prachtig kleurtje voor in de lente/zomer maar kan ook perfect als basis voor een leuke nailart!

Dit kleurtje maakt mij vrolijk!
Worden jullie ook vrolijk van leuke lente kleurtjes?

10 thoughts on “NOTD: Go go pink

    • Zelf hebben we hem bij Beautycompany gekocht. Hij is daar in de aanbieding voor €2,48 exl BTW. China glaze is ook te koop bij Enchantra, transdesign en nailpolishfashion.

  1. Pingback: Tamara’s stash deel 2 « a1001addictions

  2. Pingback: Carola’s stash; China Glaze | a1001addictions

Geef een reactie

