Catrice Floralista duo blush – C01 As Lively As Ever

Al een poosje ben ik opzoek naar de perfecte blush.
Zo kwam het dus ook dat ik helemaal blij werd toen de nieuwe limited edition lijn van catrice werd gepresenteerd en ik hierbij de duo blush zag.

Al enkele keren ging ik tevergeefs naar de kruidvat hier bij ons in het dorp, maar elke keer als ik daar kwam werd ik aangestaard door een leeg urban baroque display.
Uiteindelijk besloot ik mijn zoektocht voort te zetten, en bij de 3e kruidvat was het raak; eindelijk vond ik de blush die ik zo graag wilde proberen.
Ik twijfelde dan ook niet en stopte dit product direct in mijn mandje, maar goed ook want dit was het laatste exemplaar.

Van de verpakking ben ik groot fan! Lekker vrolijk, stevig en compact. Het product ziet er niet goedkoop uit ondanks dat dit toch van een budget merk is.
De blush bevat twee kleuren, in de lichte kleur is een bloemenprint gedrukt. Helaas zal deze bloemenprint tijdens het gebruik vervagen en uiteindelijk geheel verdwijnen.
De pan waar de blush in zit is vrij groot, deze blush bevat dan ook 6 gram.

Dit zegt catrice over dit product;
De zachte poederblush met zijdezachte structuur geeft een mooie, frisse lente-uitstraling aan je gezicht. Het doosje is een lust voor het oog, dankzij het prachtige bloemenpatroon. Benadruk de contouren van je gezicht met de twee op elkaar afgestemde kleuren van de duoblush.

De blush is redelijk goed gepigmenteerd maar laat zich lastig op de foto zetten.
Ik heb zowel in direct zonlicht, schaduw en met flits gefotografeerd, toch is de kleur in het echt iets beter zichtbaar dan op deze swatches.

 

Schaduw foto vlnr; de roze kleur, beide kleuren gemengd, de perzik kleur.

foto in zonlicht vlnr; perzik kleur, beide kleuren gemend, roze kleur.

Deze blush heeft een mat effect, persoonlijk mis ik een lichte shimmer.

Catrice As lively as ever duo blush kost €3,99 en is tijdelijk verkrijgbaar zolang de voorraad strekt.

Gebruiken jullie een blush?

3 thoughts on “Catrice Floralista duo blush – C01 As Lively As Ever

Geef een reactie

