NOTD: Revvvolution

Revvvolution is een lakje van Color Club, dat subtiel holografisch is. De kleur vind ik heel bijzonder en als de zon erop schijnt maakt de schittering het net wat bijzonderder.

Zo ziet het lakje eruit in de schaduw. Een bijzondere grijs/zwart kleurtje.

Helaas zijn de foto’s niet zo heel goed gelukt. Toch is de subtiele holo te zien op de foto’s, vooral als het een beetje onscherp is. In het flesje zijn de kleuren ook goed te zien.

Dit lakje dekt super goed! In 1 laag was het eigenlijk al goed. Alleen had ik niet zo voorzichtig gelakt dus heb ik voor de zekerheid nog een tweede laagje gebruikt. De droogtijd was ook goed. Ik heb niet eens mijn topcoat gebruikt.

Toen besloot ik nog om crackle van Barry m erover heen te doen. Doordat Revvvolution meer grijzig is dan zwart vind ik de crackle er erg leuk op staan.

 

7 thoughts on “NOTD: Revvvolution

  1. Ik heb dit lakje ook en ik vind hem echt prachtig!
    Vooral als de zon er op schijnt dan is die echt geweldig!
    Ik vind hem met de crackle er over heen wat minder, omdat ik helemaal niet van crackle hou. Ik vind het wel een grappig effect geven, maar het is meer een persoonlijke issue van mij haha πŸ˜›

  2. Wow! Wat een supermooi lakje. Ik zou hier ook geen crackle overheen doen (ook al houd ik wel van crackle) maar alleen omdat ik het lakje supermooi vindt πŸ™‚

  3. Pingback: Tamara’s stash deel 3 « a1001addictions

Geef een reactie

