NOTD: Tickle My France-y

Vandaag weer een swatch dag!
OPI is een welbekend merk in de nagellak wereld, maar voordat ik bij transdesign bestelde was ik nog niet in het bezit van dit merk.
Zoals Tamara eerder al aangaf in een artikel moest ik ook heel erg wennen aan het brede kwastje wat OPI lakjes hebben, ik ben er nog niet geheel over uit of ik dit nou prettig vind werken of niet..

Genoeg gekletst, op naar de swatch;

Tickle my France-y is een nude kleurig lakje. Het is niet een standaard nude kleur, er is iets met de kleur wat ik niet precies kan omschrijven.
Toen ik het flesje opendraaide was mijn eerste gedachte ook direct; Chocomelk!
Maar dan wel een erg waterige/goedkope variant chocomelk.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik persoonlijk niet zo’n grote fan van dit kleurtje ben, waarschijnlijk zal ik dit lakje ook niet zo vaak dragen.
Ik heb na 1 dag dragen dit lakje wat opgeleukt met een flakies lakje, maar hier helaas geen foto van gemaakt voor jullie.
Tickle my France-y dekt in drie laagjes.

6 thoughts on “NOTD: Tickle My France-y

  1. Wauuwi echt mooie leuk ! Ik heb ook z’n kleur maar dan van een ander merk waar ik nu even niet opkom haha. Jij hebt echt een super leuk blog ! xoxo

Geef een reactie

