It’s konad time!

Zoals jullie gisteren hebben kunnen lezen, heeft Carola een aantal nep konad plates gekocht op de zwarte markt. Nou was ik heel erg benieuwd of deze plates net zo goed werken als die van konad. De prijs is in ieder geval al wel veel beter!

Ik heb deze image plate gebruikt en dan het plaatje bovenin.

De plate zelf ziet er gewoon net zo uit als die van Konad. Het enige verschil is dat er bij de Konad plates een laagje over de achterkant zit. Bij de nep plate is dit niet het geval en hij kan daarom een beetje scherp zijn bij de randen.

Als basis heb ik What’s with the cattitude gebruikt van OPI. Door de lichte kleur vind ik dit echt een perfect lente kleurtje. Daarom heb ik er ook bloemen op gestempeld. Om het af te maken heb ik in het midden van de bloem een doorzichtige rhinestone geplaatst.

Ik moet eerlijke bekennen dat ik deze plate wel iets lastiger vond werken. Ik moest harder drukken, de eerste keren dat ik het probeerde lukte het daarom ook niet. Maar zodra je door hebt hoe hard je moet werken gaat het prima. Ik ben dus zeker van plan nog een aantal plates aan te gaan schaffen. Want zeg nou zelf, 50 cent voor een image plate is natuurlijk geen geld!

5 thoughts on “It’s konad time!

Geef een reactie

