Roosjes nail art

Vandaag ben ik weer eens bezig geweest met nail art.

Voor deze nailart had ik een aantal tutorials op internet gezien en het begon meteen te kriebelen. Ik wilde het meteen uit proberen!

Toevallig had ik strawberry icecream van Barry m op. Dit is een lief roze lakje dat dekkend is in twee laagjes. Doordat ik als basis een licht roze lak had, besloot ik om het roosje te maken met een donker roze lak en wit. Ik heb gekozen voor hot or not? van Catrice en white van Elf. White van Elf is een witte lak,die niet zo dekkend is. In totaal heeft het vier laagjes nodig om dekkend te worden. Gelukkig hoeft hij hier niet dekkend te zijn. Voor de blaadjes heb ik Run Forest Run gebruikt van Catrice.

Met een saté prikker heb ik stipjes Hot or Not? en white op m’n nagels gezet. Vervolgens ga je met een saté prikker door de kleuren rondjes trekken. Hierdoor krijgt het het roos effect. Als laatst heb ik met een nailart kwastje blaadjes getekend met Run Forest Run.

Helaas zijn m’n blaadjes een beetje mislukt. Ook was het met mijn linkerhand moeilijker om te doen en hierdoor is mijn rechterhand een beetje mislukt. Toch vind ik het een leuke creatie en voor herhaling vatbaar!

6 thoughts on “Roosjes nail art

  1. die roosjes zijn echt goed gelukt!!erg fijn dat je hebt uitgelegt hoe dat moest ik wou het al erg lang een keertje maken en nu weet ik hoe!!thanks!!

  2. Pingback: Roosjes nail art #2 « a1001addictions

  3. Pingback: Roosjes tutorial « a1001addictions

Geef een reactie

