MNY 130 + nailart

Het is weer eens tijd voor een nailart!

Als basis voor deze nail-art heb ik het lakje MNY 130 gebruikt, waar jullie eerder al een swatch van konden zien.

Nu vertelde ik al dat ik witte lakjes opzich erg saai vind om te dragen, omdat dit toch al gauw een typ-ex effect geeft.
Toch is wit een kleurtje wat iedereen in z’n stash moet hebben, een nagellak stash zonder wit is niet compleet.
Wit is de perfecte basiskleur voor een nail-art, dus haalde ik mijn konad set te voorschijn en dit was het resultaat;

Ik gebruikte voor deze nailart het volgende;

  • Konad stempel en schraper
  • Konad Imageplate houder
  • Image plate m 63
  • Essence metallics in de kleur Nothing else metals

Als laatste heb ik het geheel afgelakt met inm out the door topcoat.
Ik ben gek op full-nail designs, en deze plate is dan ook zeker een van mijn favorieten!
De stempel op mijn duim was helaas een tikkeltje te smal voor mn nagel, maar eigenlijk viel het niet eens zo heel erg op.

Zijn jullie ook zo gek op full-nail designs?

4 thoughts on “MNY 130 + nailart

Geef een reactie

