Webshop: thebookdepository.co.uk

Nu het boekenweek is leek het me wel toepasselijk om een boeken gerelateerde post te maken!

Behalve nagellak houd ik ook heel erg van lezen. Ik ben geen lid meer van de bieb door omstandigheden en dat bevalt me eigenlijk wel prima. Ik koop nu m’n boeken of ik leen ze van vrienden. Nu blijf ik een arme student dus houd ik van koopjes. Persoonlijk vind ik Nederlandse boeken erg duur. 20 euro voor een boek gaat me toch iets te ver. Engelse boeken daarentegen zijn veel goedkoper, deze kunnen namelijk massa geproduceerd worden. Daarbij komt dat ik een tweetalige opleiding op de middelbare school heb gehad. Dus de ideale oplossing is om Engelse boeken te kopen!

Zo gezegd begon ik met mijn zoektocht naar een goedkope Engelse boekensite. Bol.com verkoopt ook Engelse boeken voor veel (meer dan thebookdepository) geld. Tijdens mijn zoektocht kwam ik op thebookdepository.co.uk. Tot mijn verbazing waren de boeken daar super goedkoop! Je kan daar al gauw boeken voor zo’n 5 euro vinden. Dat is natuurlijk geen geld! Ze verkopen enorm veel boeken, zelfs Duitse boeken. Het beste van deze site is dat je geen verzendkosten hoeft te betalen! Het verzenden kan hierdoor wel een week duren, maar dat maakt mij niet zoveel uit.

Je kan er met paypal betalen en ze versturen het boek meestal binnen 48 uur. Volgens de site kan het 7-10 werkdagen duren voordat het boek bezorgd word.  Mijn ervaring is dat het meestal 7/8 dagen duurt. Ze pakken het boek goed in in een bubbeltjes envelop. Om een reden die mij niet duidelijk is verpakken ze elk boek apart (Ja, echt elk boek. Ik had een keer iets van 6 boeken besteld en ik kreeg ook daadwerkelijk 6 verschillende pakjes).

Als het boek dun genoeg is wordt het gewoon via de postbezorger bezorgd, dus door de brievenbus. Anders wordt het door de pakkettendienst gebracht.

Sinds ik deze site ken, bestel ik er regelmatig boeken. Ze hebben goede service, goede prijzen en de boeken zien er goed uit. Het is echt een walhalla voor boekenliefhebbers.

 

7 thoughts on “Webshop: thebookdepository.co.uk

  1. Top!
    Ik bestelde vaak via cd-wow.nl, ook gratis verzending maar de thebookdepository.co.uk is speciaal op boeken gericht!
    Dank

Geef een reactie

