Zebra konad

Vandaag heb ik weer eens konad erbij gepakt!

Als basis voor deze nailart heb ik Fatal van Essence gebruikt. Deze nagellak is een prima nagellak als basis. Hij dekt in twee laagjes en is gewoon een prima zwarte basic nagellak. Fatal is van de dimension XXXL lijn en gewoon te koop bij het kruidvat.

M57 heb ik speciaal voor dit printje aangeschafd.

Met flits

Zonder flits

Wat ik gebruikt heb voor deze nailart:

*Konad stempel en schraper
*Konad imageplate M57
*Imageplate  houder
*Nothing else metals van Essence

Ik heb wat afwisseling geprobeerd met het plaatje, maar de volgende keer ga ik gewoon alle nagels dezelfde kant op stempelen. Als laatst heb ik nog een laagje INM topcoat erover heen gedaan, dit om de nagellak op z’n plek te laten zitten.

 

 

 

Bron stempel idee

5 thoughts on “Zebra konad

Geef een reactie

