NOTD: What’s with the cattitude?

Vandaag weer een lakje uit m’n Transdesign bestelling.

Dit is mijn eerste OPI lakje en ik moet zeggen dat ik erg moet wennen aan het kwastje. Het kwastje is veel breder dan wat ik gewend ben. Persoonlijk vind ik smallere kwastjes handiger om mee te werken.

What’s with the Cattitude? is een lichtblauw creme lakje. Persoonlijk vind ik het echt een super mooie kleur, ook de naam vind ik echt geweldig (als kattengek ;)) Twee laagjes waren voldoende voor een complete dekking.

Wat vinden jullie van dit kleurtje?

4 thoughts on “NOTD: What’s with the cattitude?

  1. Pingback: Tamara’s stash deel 3 « a1001addictions

Geef een reactie

