NOTD: Midnight Mission

Over dit lakje heb ik een aantal slapeloze nachten gehad, telkens veranderde m’n gedachten over of ik dit lakje wel wilde hebben. Uiteindelijk is het lakje toch in m’n mandje bij Transdesign beland, en wat ben ik daar blij mee! Zodra ik mijn lakjes uit de bestelling kreeg, was ik verliefd op dit lakje.

Dit is een lakje van China Glaze uit de Vintage Vixen collectie van afgelopen herfst. Het is een donkerblauwe lak met zilvere microglitters erin. Vooral in het zonlicht zie je deze glitters en dat geeft dit lakje net iets extra’s. Ook de pigmentatie van deze lak is prima in orde. Eigenlijk dekte het in 1 laagje al super goed. Toch heb ik er twee gedaan, omdat het resultaat dan net iets mooier is.

In het zonlicht, hier kan je de zilveren glitter goed zien.

In de schaduw.

Dit lakje heb ik voor $2,99 gekocht bij Transdesign.

Wat vinden jullie van deze lak?

3 thoughts on “NOTD: Midnight Mission

  1. Pingback: Tamara’s stash deel 2 « a1001addictions

Geef een reactie

