Transdesign Haul

Eindelijk was het zo ver; We mochten bestellen bij transdesign!

Na slapeloze nachten over welke lakjes we nou wilden bestellen was uiteindelijk de keuze gemaakt en plaatsten we onze eerste transdesign bestelling.
Na de ontvangst van de betaling kregen we een email waarin werd vermeld dat het pakje verzonden was.
Het lange wachten kon dus beginnen, maar hé dat lange wachten viel best wel mee want al na één week lag het pakketje mij op te wachten toen ik thuis kwam.

Ik kon nog net mijn geduld bewaren en pakte eerst de camera voor ik het pakketje opende;

Eindelijk mocht ik dan het pakketje openen, maar dat was moeilijker dan gedacht.
Uiteindelijk heb ik er de schaar maar bij gepakt en heeft het vijf hele minuten geduurd voordat ik het pakketje open had 😉

Het zit in ieder geval goed ingepakt, eens gauw kijken wat hier onder zit!

Negen prachtige lakjes keken mij aan vanuit het doosje, alle negen nog helemaal heel!

Onze bestelling bestond uit de volgende negen lakjes;

Color Club – Revvvolution
Color Club – Worth the Risque
O.P.I – Tickle My France-y
O.P.I – What’s with the Cattitude?
O.P.I – Give Me the Moon!
China Glaze – Sea Spray
China Glaze – Pelican Gray
China Glaze – Starboard
China Glaze – Midnight Mission

Van welk lakje willen jullie graag een swatch of nailart zien?

5 thoughts on “Transdesign Haul

  1. Hee! Bedankt voor je comment! Leuk om te lezen dat je ook bij Transdesign besteld! Alle bovenstaande lakjes heb ik ook in mijn stash behalve de Color Clubs! Ben heel benieuwd naar deze lakjes!

    Je hebt een leuke site! Keep up the good work!

    Groetjes

  2. Thnx voor je comment! Leuk dat je ook bij transdesign besteld! Ben heel benieuwd naar de color clubs!

    Keep up the good work! Mooie site!

  3. Pingback: Transdesign/nailsupplies haul | a1001addictions

Geef een reactie

