INM out the door topcoat

Ik denk dat het fenomeen verpeste nagellak jullie wel bekend is. Dat je net je nagels hebt gelakt en dan per ongeluk ergens tegen aan stoot. Je hele manicure is dan meteen verpest! Ik had heel vaak dat m’n nagels na 2,5 uur nog steeds niet droog waren. Dan werd ik weer eens wakker met lakenafdrukken in m’n nagellak. Beetje jammer was dat.

Ik had de topcoat van Catrice quick dry and high shine. Helaas werkte deze helemaal niet zo goed. Nog steeds duurde het veel te lang voordat mijn nagellak droog was. Wat zijn we ook ongeduldig he?!

Op een ochtend werd ik weer eens wakker met een verpeste manicure en besloot ik meteen op ebay op zoek te gaan naar een nieuwe topcoat. Na een aantal goede reviews over INM te hebben gelezen besloot ik deze aan te schaffen.

Slechts een week later was ik de trotse eigenaar van de topcoat! Nog nooit ben ik zo blij geweest met een lakje! Deze topcoat is echt perfect voor mensen die ongeduldig zijn! Ok, op het flesje staat dat het binnen seconden droogt. Helaas is dit niet het geval. Maar binnen 10 minuten is de nagellak helemaal uitgehard en kan je weer van alles doen! Dat is een hele verbetering met de uren die ik eerst moest wachten.

De substantie is erg dun, waardoor het makkelijk is om de nagellak te verspreiden over je nagel. Ook je konad zal het niet vervagen. Het kwastje vind ik ook fijn werken. Momenteel heb ik al 5 dagen hetzelfde lakje op en nog helemaal geen chips! De houdbaarheid is dus ook erg goed. Ik heb 5 euro voor een flesje van 15 ml betaald.

Dus als je op zoek bent naar een goedkope topcoat die snel droogt en de houdbaarheid van je nagellak verlengt is INM out the door topcoat echt iets voor jou!

Ik heb de topcoat hier gekocht

4 thoughts on “INM out the door topcoat

  1. Dat lijkt mij best een goed merk. Ik heb er al eens eerder over gelezen. Bedankt voor je leuek reactie’s. Ik ga jouw volgen via GFC. Zo kan ik je blog in de gaten houden.
    Liefs, xxx

  2. Pingback: Mijn nieuwe liefde « a1001addictions

Geef een reactie

