Ek nail art

Het is al weer een tijdje geleden dat er een blogpost online is gekomen. De reden hiervoor is voornamelijk omdat we het erg druk hebben en de inspiratie er gewoon niet is op dit moment. Vandaar dat we het even iets rustiger aan doen.
Het ek vind ik altijd super om te kijken. Ik probeer altijd zo veel mogelijk wedstrijden te kijken en zit er dan helemaal in. Helaas doet Nederland het dit jaar niet zo geweldig. Toch is er nog een laatste kans om toch naar de kwart finales te gaan. Vandaar dat ik voor deze gelegenheid een nail art heb gemaakt. Misschien dat het een beetje geluk brengt. Als basis heb ik Man go tango van Catrice gebruikt, een fel oranje kleurtje wat perfect dekt in slechts 2 laagjes. Daarna heb ik met rood en blauw voetballen op m’n ringvinger gestempeld. Dit design komt van mijn big image plate van dashicabeauty.
Vol spanning ga ik vanavond de wedstrijd kijken en hopen op een goede uitkomst!

15 thoughts on “Ek nail art

Geef een reactie

