Weekly nail art #26

Voor de nail art van deze week heb ik mij laten inspireren door het prachtige weer van de afgelopen week.
De vrolijk gekleurde nagellakken vis ik weer uit mijn stash. Roze is voor mij wel echt een lente/zomer kleur. Deze week ging ik voor een kleuren combinatie van Lovie Dovie van Essie en Kiss Me on my Tulips van O.P.I.
Beide lakken vind ik erg mooi, lakken fijn en de kwaliteit is prima in orde.

De basis kleur is Lovie Dovie, met behulp van plakband maakte ik een scheidingslijn over de helft van mijn nagels. De helft zonder plakband voorzag ik van 1 laagje Kiss Me on My Tulips.
Om het geheel nog wat vrolijker te maken besloot ik eens te kijken tussen mijn nail art spulletjes. Ik trof hier een sticker velletje aan met bloemetjes en vlinders, welke ik er perfect bij vond passen.

5 reacties op “Weekly nail art #26

Geef een reactie

